HR-ul: a love-hate relationship


Human Capital Management a facut un studiu despre lucrurile pe care le iubim si le uram la HR, rezultatele avand o oarecare emfaza pe conotatiile negative ale resurselor umane. Conform acestui studiu, oamenii de HR sunt considerati a fi : lenesi, lenti, un impediment pentru rezolvarea lucrurilor importante, neorganizati, predispusi la greseli si incurcati in birocratie.

Despre faptul ca oamenii de HR sunt vazuti cam prost in companii si ca au o “love-hate relationship” cu restul angajatilor stiam deja. Ne-am obisnuit cu stereotipurile, le-am auzit pe toate (sau cel putin asa credeam), le-am acceptat si am mers mai departe. Insa, pe bune acuma, lenesi?! Doar pentru ca procesele organizationale in care oamenii de resurse umane sunt implicati isi arata efectele dupa ceva timp de la implementare, atunci perceptia generala in companie e aceea ca HR-ul este lenes? Aici trebuie sa ma revolt. Nu stiu altii cum sunt insa eu am zile in care de-abia reusesc sa beau un pahar cu apa, din cauza taskurilor pe care trebuie sa le rezolv. Nu ai cum sa fii lenes intr-un domeniu care se misca si se schimba cu viteza luminii.

Posted on November 12, 2012, in Resurse Umane and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Stii de ce va considera lumea lenesi? Pentru ca voi nu lucrati in open space. Nimeni nu va vede monitoarele, nimeni din esaloanele inferioare nu are o idee clara cu ce va ocupati. Si stii cum e…cand ai colegi care stau inchisi intr-un birou toata ziua, crezi ca numai tu muncesti iar ei asculta Bon Jovi si se joaca pe Facebook. Iar daca mai esti si rautacios, invidios sau pur si simplu firma te-a facut sa o urasti… De stereotipul asta cu oamenii de HR am dat inca de cand m-am angajat la Bricostore. Toata lumea le ura pe ‘alea de la haser’ si pe ‘alea de la conta’, dar niciodata nu mi-a fost clar de ce. Erau persoane normale, care isi faceau treaba cu constiinciozitate. Probabil ca lumea le ura din cauza ca nu le placea compania si cum fluturasii de salariu veneau din biroul de HR, era cel mai la indemana loc sa iti canalizezi ura 😀