Tipa de la HR a implinit 1 an!!!


A trecut un an de cand am infiintat acest blog! Un an in care am invatat foarte multe despre networking, despre oameni, despre HR si… despre mine. Parca mai ieri stateam in fata monitorului si imi tremurau degetele din toate incheieturile trudind la primul meu post 🙂.

Nu ma gandeam  la inceput  ca voi avea atatia cititori si  mesaje de incurajare de la colegii de breasla si chiar de la cei care nu lucreaza in HR. Prin intermediul „Tipei ” am ajuns sa cunosc foarte multi oameni minunati, sa imi creez o retea de networking din ce in ce mai puternica si mai ales, sa ma distrez invatand. Acum cred ca e timpul sa trec la un alt nivel, asa ca in curand voi veni cu o serie de surprize si schimbari.

Sunt foarte multumita de forma pe care acest blog a capatat-o pe parcursul primului sau an de viata si sper ca si voua, cititorilor mei, vi se pare un loc interesant si amuzant in care sa reveniti cu placere.

Scubscriberilor si celor care imi urmaresc postarile cu regularitate: multumesc foarte mult pentru timpul pe care il alocati citirii randurilor mele! Vreau sa stiti ca aprecierile voastre ma motiveaza sa ma imbunatatesc si sa progresez cu Tipa de la HR.

Am decis ca de acum sa va tin la curent si cu ce se mai intampla in viata mea profesionala, deoarece in ultima vreme postarile au fost ceva mai rare decat mi-as fi dorit. Asa ca pe Twitter si pe Facebook veti gasi  imagini si alte informatii pe care nu le pun pe blog. Toate comentariile si mailurile voastre sunt apreciate, oameni buni! Imi doresc sa ramaneti aproape in continuare si sa construim impreuna o comunitate valoroasa!

Posted on November 10, 2012, in Dezvoltare personala and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Multumesc mult pentru urari!

  2. La multi aniii!!!! Si multi ani inainte!!!!
    Felicitari pentru tot ce ai realizat in tot acest an! Sa o tii tot asa si de acum inainte!!! Abia astept sa vad care sunt surprizele pe care le pregatesti.