Art of Can sau creativitate fara margini


Mergand pe principiul ca Red Bull iti da aripi, am ajuns la concluzia ca multi participanti au consumat o cantitate impresionanta de energizant avand in vedere cate cutii de aluminiu au folosit pentru a-si crea operele de arta. Prin anii  90’ erau la moda robotii din pachete de tigari, aveam si eu o splendoare de transformer Assoss construit cu truda plamanilor tatalui meu.

A fost cu adevarat o dezlantuire a spiritelor creative, asa cum s-a preconizat. Din pacate mesajul meu vine cu intarziere pentru curiosii care nu au stiut de Art of Can, pentru ca expozitia s-a inchis pe 23 octombrie. Dar puteti sa admirati aici cateva dintre lucrarile care m-au captivat.

Posted on November 9, 2011, in Cultura and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Si mie mi-a placut taurul, pacat ca nu a castigat pentru ca merita.

  2. Expozitia asta a fost incredibila. Cata imaginatie, rabdare, pasiune si creativitate intr-un singur loc. Si toate folosind doar peturi – asta da reciclare selectiva 😉 Mie cel mai mult mi-a placut taurul care pare in plina corida si melcul care nici nu mai are nevoie de vreo descriere. Sa speram ca si la anul o sa avem o astfel de expozitie.